Halo !!! Saya Kang Ismet, ini adalah blog tentang AMP HTML dan cara penerapannya

Sizden Gelen Erotik Hikayeler – İletişim Adresimizden Siz de Hikayenizi Gönderebilirsiniz

merhaba ben 36 yaşında istanbulda ikamet eden yalnız yaşayan bir beyim kendime ait iş yerim var zaman zaman iş yerime gelen bir bayan müşterim var bir gün bayana çok seksi oldugunu kendisi ile evlenen yaşayan kişinin çok şanslı oldugunu söyledim bayanda bana istersen bu akşamki şanslı kişi sen olabilirsin dedi bende bu cesaretle yanına yaklaştım dudaklarından öptüm bayanda yaragımda tutarak acele etme bu akşam sana ait olacagım dedi çok heycanlıydım akşam sözleştik akşam benim evde buluşacaktık evi tarif ettim. DEVAMINI OKUMAK İÇİN TIKLAYIN, Sizden Gelen Erotik Hikayeler – İletişim Adresimizden Siz de Hikayenizi Gönderebilirsiniz sex-itiraflari.blogspot.com.tr/ farkıyla sizlerle.

4 yorum:

  1. Efe Efeoglu 28 Eylül 2015 04:07 merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil
  2. Mrhb ben kenan kayseriden 1 75 boyundayim 70 kiloyum 34 yasindayim esmerim kendime her bakimdan oldukca guveniyorum arkadaslikta amac her ne olursa olsun yalansiz bir arkadaslik olmasinin onemli oldugunu dusunuyorum kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisip gorusmek istiyorum ne istedigini bilen acik sozlu bayan olmasini isterim bana her konuda kesinlikle guvenebilirsiniz guven karsi taraf icin ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar onemlidir irtibat 05326183620

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ben İstanbuldan Mete yas 32 boy 172 kilo 70 samimi sempatik güvenilir sevgili kıvamında sinirsiz biriyim sex konusunda oldukça deneyimli mutlaka memnun kalacaksınız lutfen 20 yas uzeri ne istediğini bilen bayanlar arasin sanal sex kesinlikle yapmıyorum seyahat engelim yok yakin illerdekiler arayabilir
    0539 567 36 40

    YanıtlaSil